ALESSANDRO DEL PIERO SOCIOS.COM GLOBAL ELÇİLERİNDEN OLUŞAN RÜYA TAKIMA KATILIYOR

İtalya ve Juventus efsanesi Alessandro Del Piero, Socios.com‘u dünya çapında milyonlarca taraftara tanıtmak için Lionel Messi’ye katılıyor.

 

Futbol ikonu Alessandro Del Piero, dünyanın önde gelen taraftar etkileşimi ve ödüllendirme uygulaması Socios.com ile ortak olan oyunun en son efsanesi oldu. Kendi neslinin en büyük oyuncularından biri olarak kabul edilen Del Piero, Socios.com‘u milyonlarca takipçisine tanıtacak ve taraftarlara spordaki en güçlü topluluğa katılmaları için ilham verecek.

 

Del Piero ayrıca, 08 Mayıs Pazar günü, Lionel Messi’nin de yer alacağı küresel bir TV ve dijital reklam kampanyasıyla başlatarak, birden fazla eğitim ve tanıtım kampanyasında yer alacak.

 

Del Piero, İtalya ile 2006 FIFA Dünya Kupası’nı ve Juventus ile 1996’da UEFA Şampiyonlar Ligi’ni kaldıran parlak kariyeri boyunca 462 gol attı ve İtalya Milli Takımı’nda 91 kez forma giydi. Del Piero ayrıca 1998 ve 2008’de Serie A Yılın Futbolcusu ödülleri de dahil olmak üzere çok sayıda kişisel başarının da sahibidir.

 

Gerçek bir futbol efsanesi olarak Del Piero, hem sahada hem de saha dışında yeteneği ve profesyonelliği nedeniyle milyonlarca kişi tarafından saygı duyulan ironik bir isim. Kariyeri boyunca, Alessandro Del Piero, güzel oyunu taraftarlar için daha unutulmaz, heyecan verici ve ödüllendirici hale getirme arzusuyla hareket etti. Socios.com’da çok benzer hedeflerimiz var ve sahiplerine kulüpleriyle bağlantılı çok çeşitli avantajlara erişim sağlayan dijital varlıklar olan Fan Tokenlar aracılığıyla dünya çapında milyonlarca sporseverler için yeni deneyimler geliştirmeye ve yaratmaya odaklanıyoruz.

 

Del Piero’nun eski kulübü Juventus’un yanı sıra AC Milan, Inter Milan, AS Roma, Napoli, Bologna, Udinese, İtalyan Milli takımı ve Lega Serie A dahil olmak üzere on büyük İtalyan spor organizasyonu, Socios.com’u sahiplenen yaklaşık 130 organizasyondan oluşan bir kadro arasına katılıyor. Socios.com’un geniş ağındaki diğer büyük isimler arasında Paris Saint-Germain, FC Barcelona, ​​Valencia, Atletico de Madrid, Manchester City, Arsenal ve UEFA yer alıyor. Güney Amerika futbolunun devleri River Plate, Flamengo ve Corinthians’ın yanı sıra NBA, NHL ve NFL’den 50’den fazla büyük ABD spor markası, MMA takımı UFC, birkaç Formula 1 takımı ve espor dünyasının önde gelen takımları da kadroda yer almakta.

 

Socios.com, giderek büyüyen Fan Token sahipleri topluluğu için bu yıl en az 500 oylama düzenleyerek, forma tasarımlarından kadro numaralarına ve kutlama şarkılarına kadar değişen konularda taraftar odaklı kilit kararları etkilemelerine olanak tanıyor. Socios.com ayrıca 2022’de sevdikleri takımlar için maçları özel bir şekilde izlemelerine olanak tanınan 17.000’den fazla bilet ile her zamankinden daha fazla taraftarı ödüllendirecek. Fan Token sahipleri ayrıca, ürün ve maçların yanı sıra NFT’ler de dahil olmak üzere maç formaları, kulüp sponsorları ile bağlantılı özel indirimlere ve büyük markalarla bağlantılı diğer özel tekliflere ve avantajlara erişim hakkı kazanarak, benzersiz dijital ödüllerin sahibi olacak. Socios.com ayrıca uygulamada oyunlaştırmayı artıracak ve yalnızca Fan Token sahipleri için çok çeşitli spor temalı mobil oyunları piyasaya sürecek.

 

Bu yeni görevde Del Piero, Socios.com’un avantajlarını dünyanın dört bir yanındaki taraftarlarla tanıtmaya kararlı, efsaneler ve influencerlardan oluşan ve büyüyen bir rüya ekibinin parçası olarak, dünyanın en büyük futbol ikonlarından Lionel Messi ve futbol dünyasının transfer gurusu Fabrizio Romano’ya katılıyor.

 

Alessandro Del Piero şunları söyledi: “Başka hiçbir şirket kendini taraftar deneyimini geliştirme konusunda Socios.com kadar adanmış değil. Vizyonlarına inanıyorum ve nerede yaşarlarsa yaşasınlar taraftarların kulüplerine destekleri için anlaşılmayı ve ödüllendirilmeyi hak ettiğini kuvvetle hissediyorum.

 

“08 Mayıs’ta dünyanın çeşitli yerlerinde başlayacak olan küresel TV kampanyasından başlayarak, Socios.com’un dünya çapında milyonlarca taraftar deneyimini geliştirmesine yardım etmeyi dört gözle bekliyorum.”

 

Chiliz ve Socios.com CEO’su Alexandre Dreyfus ise şunları ekledi: “Dünyadan yaklaşık 130 dev  spor organizasyonu, Fan Tokenlar aracılığıyla taraftarlar için daha iyi bir deneyim yaratma misyonumuza katıldı.

 

“Zaten büyümeye devam edecek devasa bir ağa sahibiz, ancak şimdi yapmamız gereken daha da fazla insana ulaşmak.

 

“Birkaç milyon taraftardan oluşan mevcut topluluğumuzu büyütmek ve çok daha büyük bir şeye dönüşmek istiyoruz.

 

“Alessandro Del Piero virtüöz bir yetenekti ve futbolun gerçek bir harikası olarak milyonlarca insan tarafından saygı duyulan bir isim oldu. Onun desteğini almak, özellikle halihazırda 10 partnerimizin yer aldığı İtalya’da bizim için önemli bir hamle. Del Piero’nun aramızda olması ile evrimimizin bir sonraki aşamasına hazırız. Fan Tokenlar ve Socios.com’u taraftar deneyiminin ayrılmaz bir parçası haline getiriyoruz.”

Socios.com, spor ve eğlence endüstrileri için dünya lideri blockchain sağlayıcısı Chiliz tarafından desteklenmektedir. Chiliz’in yaklaşık 300 çalışanı ve Madrid, Londra, İstanbul, Miami, Malta ve Lyon’da bölge ofisleri bulunmaktadır. Şirket yakın gelecekte Milano’da bir ofis açacak. Socios.com platformunun dijital para birimi ve spor ve eğlence markalarının Web3’ün devasa potansiyelini ortaya çıkarmasını sağlayan yeni Chiliz Chain 2.0 (CC2) blockchainin ağ etkinleştiricisi Chiliz $CHZ, dünyanın en büyük kripto para borsalarında mevcuttur.